exposicio cossos oscil·lants
COSSOS OSCIL·LANTS

Laura Moreno Bueno | PostBrossa 2024

Laura Moreno Bueno investiga la sonoritat de l’edifici patrimonial de La Seca a Cossos oscil·lants. Aquesta instal·lació és un dels projectes guanyadors de la convocatòria PostBrossa 2024, junt amb Vot de tenebres de Joan Morey i L’oasi urbà d’Irene Vicente.

Com sona un espai i la seva matèria quan entrem en contacte amb ell?
El so és la conseqüència del
moviment vibratori d’un cos.
Tota la matèria posseeix una vibració.
Les freqüències de les vibracions
s’expandeixen i ocupen un espai.

Em crida poderosament l’atenció la manera en què els cossos oscil·len i generen sons. Especialment m’intriguen aquests petits sons ‘blancs’, a penes perceptibles, que solen quedar eclipsats per uns altres més ressonants. Aquelles vibracions mínimes que donen els materials que ens envolten i el frec amb ells. Com amplificar aquests sons?

Laura Moreno Bueno

A Cossos oscil·lants l’artista Laura Moreno Bueno investiga la sonoritat de l’edifici patrimonial de La Seca i planteja que els espais culturals són potents configuracions materials que tenen una considerable capacitat de resistència.
Aquest és un dels dos projectes guanyadors de la convocatòria PostBrossa 2024, la beca de producció i exhibició d’instal·lacions artístiques de marcat caràcter híbrid promoguda des del Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa.