exorcisme_-Raül Refree_foto_Rademakers
EXORCISME (TÍTOL PROVISIONAL)

De Raül Refree

Raül Refree tanca la primera edició del projecte Exorcismes, patrimoni i performativitat amb una aproximació sonora al llegat de Joan Brossa. Dues úniques funcions, els dies 19 i 20 de juny.

Raül Refree dona cloenda a la temporada 24_25 i al projecte Exorcismes, patrimoni i performativitat, que ha obert Marta Pazos a l’inici de temporada.
Amb Raül Refree, volem fer una aproximació sonora al llegat de Brossa, un experiment que posem en mans d’una figura de relleu internacional. Un encàrrec que valorem pel treball i la relació que el músic i compositor crea entre el llegat de les músiques populars i el seu diàleg amb la contemporaneïtat i l’experimentació, un pont que acompanya tant la filosofia que es desprèn del projecte Exorcismes, patrimoni i performativitat com en els objectius principals de la Fundació Joan Brossa.
Per aquest motiu hem cregut indispensable i celebrem poder comptar amb aquest artista per tal d’ampliar el ventall de creadors i creadores que ofereixen la seva visió personal sobre l’obra de Joan Brossa.