Dona

Les Antonietes
Queralt Riera

‘Dona’ és una veu femenina, o poden en ser tres, o poden ser les veus de totes les dones i homes del món que desitgin comprometre’s amb un món on la humanitat recuperi la llum per la qual va ser creada. Parla de la soledat i les relacions. Una dona que ha d’assumir  una vida que mai no va voler. La soledat de tots nosaltres davant de fets que ens repugnen i ens qüestionen com som. La prostitució és un dels grans temes a debatre. La prostitució és el mal. El major mal de la nostra societat. Un mal tan arrelat que cal posar-lo dalt de l’escenari per enfrontar-s’hi. Ja no val mirar cap a l’altra banda quan parlem d’uns fets que fan avergonyir la societat sencera. I volem fer-ho abans no sigui massa tard, tot i que ja és massa tard.

Sobre la companyia
Les Antonietes són l’Oriol Tarrason, Annabel Castan, l’Eduard Arderiu i el Raül Perales. Van nèixer l’any 2007 per aixecar l’espectacle L’aigua, basat en textos de Jesús Moncada. El 2008 van col·laborar amb el director Oriol Tarrasón per muntar un espectacle poètic a partir de textos de Mercè Rodoreda. Des d’aquell moment, Oriol Tarrasón es va convertir en el director habitual i la companyia va trobar el format amb què ha fet fortuna: les versions de textos clàssics del teatre universal.

Amb la col·laboració del Centre de Creació La Caldera Les Corts i Medusa Cultura.
I el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Fotografies: David Tarrasón