Propostes de tallers de creació poètica, en forma de material itinerant amb una guia didàctica autogestionable, amb la voluntat d’acostar el llenguatge poètic des de la interdisciplinarietat a l’alumnat i de gaudir-ne dels processos creatius.
Una de les activitats és dirigida per Anna Dot per a l’educació infantil, en què els infants creen objectes físics a partir de poemes i comparteixen el procés de creació amb altres escoles. Per a primària, Laura Alcalà proposa una experiència de moviment i dansa inspirada en un poema de Brossa, mentre que Laura Llaneli convida els alumnes a explorar els sons dels poemes i crear composicions sonores.
Per als estudiants de secundària, Maria Sevilla els introdueix en l’estructura de la sextina, d’aquesta manera els anima a escriure els seus propis poemes i a reflexionar sobre el significat de les paraules. Carles Rebassa, per la seva banda, ofereix una experiència poètica més experimental, jugant amb la composició de la sextina i explorant diferents formes d’expressió poètica.
En aquest enllaç trobareu el dossier de la proposta.