Cadenes poètiques en moviment
Compartir

Propostes de tallers de creació poètica, en forma de material itinerant amb una guia didàctica autogestionable, amb la voluntat d’acostar el llenguatge poètic des de la interdisciplinarietat a l’alumnat i de gaudir-ne dels processos creatius.

Una de les activitats és dirigida per Anna Dot per a l’educació infantil, en què els infants creen objectes físics a partir de poemes i comparteixen el procés de creació amb altres escoles. Per a primària, Laura Alcalà proposa una experiència de moviment i dansa inspirada en un poema de Brossa, mentre que Laura Llaneli convida els alumnes a explorar els sons dels poemes i crear composicions sonores.

Per als estudiants de secundària, Maria Sevilla els introdueix en l’estructura de la sextina, d’aquesta manera els anima a escriure els seus propis poemes i a reflexionar sobre el significat de les paraules. Carles Rebassa, per la seva banda, ofereix una experiència poètica més experimental, jugant amb la composició de la sextina i explorant diferents formes d’expressió poètica.

En aquest enllaç trobareu el dossier de la proposta.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ