OFERTA LABORAL: Atenció al públic i administració

21.06.2024 Oferta laboral
Compartir      
     

El Centre de les Arts Lliures de Barcelona obre nou procés de selecció d’atenció al públic i administració per baixa maternal. 

Funcions:
– Atenció al públic (tasques de consergeria, informació de les activitats, venda d’entrades i gestió de reserves, venda de llibres i merxandatge, etc.).
– Tasques d’administració del centre en coordinació als responsables de projectes, gerència i gestoria (tramitació de factures i pagaments, gestió de nòmines, control i arqueig de caixes, control de la taquilla, control i registre de l’horari dels treballadors, etc).
– Suport logístic als projectes i activitats del centre (sector educatiu, arts escèniques i exposicions).

Requisits:
– Experiència i domini de tasques administratives.
– Competència digital.
– Competència en llengua catalana, castellana i anglès.
– Persona responsable, resolutiva i amb capacitat de treball en equip.
– Menor de 30 anys.

Es valora:
– Experiència en el sector de la gestió cultural o similars.
– Experiència en atenció al públic en institucions culturals o similars.
– Experiència en gestió de plataformes com Koobin, WIP o similars.

Oferim:
– Contracte temporal per substitució de baixa maternal.
– Incorporació a finals d’agost.
– 37,5 hores setmanals.
– Horari de dilluns a divendres de 9h-17h (presencialitat requerida).
– Sou: 19.000€ anuals bruts.

Per participar en el procés de selecció cal enviar carta de motivació i CV a fundacio@fundaciojoanbrossa.cat fins dimarts 2 de juliol, a les 23:59 h.
Incorporació a finals d’agost. 

També et pot interessar