Artboard 1

En Residència

En Residència

El programa Artistes En Residència als instituts de Barcelona és un projecte de l’ICUB i el CEB que té l’objectiu d’introduir la creació contemporània als centres públics d’educació secundària per mitjà d’un contacte directe d’un artista amb els alumnes. Els creadors intervenen en els instituts com a autors, desenvolupant una obra pròpia, i la transmissió es dona fonamentalment a través de la participació, el diàleg i el contacte directe amb l’obra i amb el seu creador.

La Fundació Joan Brossa forma part d’aquest programa des de 2022, i ja han participat el col·lectiu artístic Urati laboratori i l’artista Juana Dolores. Cada any acollim artistes que generen una proposta híbrida entre les arts visuals i escèniques. Alhora, considerem aquest programa com un espai privilegiat per a la provatura de formats i processos experimentals dins d’àmbits educatius, així com un altaveu d’artistes vinculats a la pedagogia.

Per a més informació podeu consultar la web del programa.