Botiga

Llibres

Disposem d’una selecció àmplia de
llibres de formats i temàtiques diverses sobre la vida i l'obra de Joan Brossa: poemaris, llibres d’estudi, catàlegs d’exposicions, etc. També tenim L’ou amb dos rovells, un ou de ceràmica amb dos llibres petits a dintre editats per Barcanova que contenen poemes brossians (Preu: 120€).

Facsímils

Disposem d’un total d’onze facsímils diferents amb poemes visuals brossians que poden quedar molt bé emmarcats a les parets de casa vostra. Les mides dels facsímils són de 50 x 35cm (Preu: 54€ a una tinta i 60€ a dues).

Samarretes

Disposem d’una samarreta brossiana ben reivindicativa per tal que la lluïu al carrer. Tenim diferents talles disponibles (Preu: 14€).

Obra original

Disposem de dos catàlegs amb obra original de Joan Brossa per vendre, un de poemes visuals i un altre de poemes objecte

***

Si esteu interessats en algun d’aquests productes o bé voleu rebre més informació, envieu un correu a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat. Els amics de la Fundació obtindran descomptes especials en tots aquests productes.