Segueix-nos al:

Llibres i poesia

Des de la Fundació també organitzem diferents activitats literàries per tal de donar a conèixer l’obra del poeta. La programació habitual està formada per:

• Presentacions de llibres
  • Conferències i taules rodones
  • Recitals poètics
  • Accions teatrals
  • Petites mostres de caire documental

Si voleu rebre més informació sobre algun dels actes programats properament o bé voleu organitzar una activitat divulgativa amb nosaltres, envieu un correu a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat. També us podem assessorar sobre espectacles brossians de nivell adreçats a tot tipus de públic per programar a la vostra entitat.

Activitats de la Fundació

Actes programats

La poesia escènica de Joan Brossa

Presentació dels tres nous volums de Poesia escènica editats per Arola editors. Amb la participació de: Alfred Arola, Xavier Albertí, Glòria Bordons Moisès Maicas, Carles Santos i Xavier Serrat.
Data: dilluns 22 de maig
Horari: 19-20.30h
Lloc: vestíbul de la sala petita del TNC (Pl. de les Arts, 1. 08013, Barcelona)
Preu: gratuït
Públic: general

Tocats per Brossa
Col·loqui en què Toni Prat, Cuca Canals, Carles Canals i Àlex Monfort, creadors visuals, ens parlaran sobre la poesia visual i sobre l’impacte que Brossa ha tingut a les seves obres.
Data: dimecres 21 de juny
Horari: 18-19.30h
Lloc: Cercle Artístic de Sant Lluc (C/ Mercaders, 42. 08003, Barcelona)
Preu: gratuït