Llibres i poesia

Des de la Fundació també organitzem diferents activitats literàries per tal de donar a conèixer l’obra del poeta. La programació habitual està formada per:

• Presentacions de llibres
  • Conferències i taules rodones
  • Recitals poètics
  • Accions teatrals
  • Petites mostres de caire documental

Si voleu rebre més informació sobre algun dels actes programats properament o bé voleu organitzar una activitat divulgativa amb nosaltres, envieu un correu a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat. També us podem assessorar sobre espectacles brossians de nivell adreçats a tot tipus de públic per programar a la vostra entitat.

Activitats de la Fundació

Actes programats

Per Sant Jordi regala Joan Brossa
Participació a la mostra d’entitats que organitza la Fundació Tot Raval. A l’estand de la nostra Fundació podreu adquirir llibres brossians.

Data: diumenge 23 d'abril
Horari: 10-14h. Taller creatiu infantil a les 12h
Lloc: rambla del Raval (Barcelona)

Embrossa't
Espectacle infantil de la companyia 'Addaura Teatre visual' a partir de l'imaginari visual i poètic de Joan Brossa.
Data: dissabte 29 i diumenge 30 d'abril
Horari: dissabte a les 18h i diumenge a les 12h
Lloc: Teatre Tantaratana (C/ de les Flors, 22. 08001, Barcelona)
Preu: 9€
Reserves: Teatre Tantarantana
Públic: familiar

Arxiu Brossa
Instal·lació interactiva inspirada en la poesia escrita de Joan Brossa dinamitzada pel col·lectiu "Gust Indisciplinat".
Data: dimecres 10 de maig
Horari: 16-20h.
Lloc: Espai Barra de Ferro de l'Escola Eina (C/ de la Barra de ferro, 2. 08003, Barcelona)

La poesia escènica de Joan Brossa
Presentació dels tres nous volums de Poesia escènica editats per Arola editors. Amb la participació de: Alfred Arola, Xavier Albertí, Glòria Bordons Moisès Maicas, Carles Santos i Xavier Serrat.
Data: dilluns 22 de maig
Horari: 19-20.30h
Lloc: vestíbul de la sala petita del TNC (Pl. de les Arts, 1. 08013, Barcelona)