Llibres i poesia

Des de la Fundació també organitzem diferents activitats literàries per tal de donar a conèixer l’obra del poeta. La programació habitual està formada per:

• Presentacions de llibres
  • Conferències i taules rodones
  • Recitals poètics
  • Accions teatrals
  • Petites mostres de caire documental

Si voleu rebre més informació sobre algun dels actes programats properament o bé voleu organitzar una activitat divulgativa amb nosaltres, envieu un correu a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat. També us podem assessorar sobre espectacles brossians de nivell adreçats a tot tipus de públic per programar a la vostra entitat.

Activitats de la Fundació

Actes programats

El dia a dia de Joan Brossa
Club de lectura a partir d'una selecció de textos pertanyents al poemari El dia a dia. Es farà una dinàmica creativa a partir de la poesia de Brossa.
Data: dimarts 21 de març
Horari: 19h - 20.30h
Lloc: Club Cronopios (C/ Ferlandina, 16. 08001, Barcelona)
Preu: gratuït
Públic: general

Collage-col·lagen
Escena poètica a partir de la figura i de l'obra de Joan Brossa que tindrà el format de falsa conferència.
Data: dimarts 21 de març
Horari: 21 - 22h
Lloc: Club Cronopios (C/ Ferlandina, 16. 08001, Barcelona)
Preu: gratuït
Públic: general. Taquilla inversa

Per Sant Jordi regala Joan Brossa
Participació a la mostra d’entitats que organitza la Fundació Tot Raval. A l’estand de la nostra Fundació podreu adquirir llibres brossians.

Data: diumenge 23 d'abril
Horari: 10-14h. Taller creatiu infantil a les 12h.
Lloc: rambla del Raval (Barcelona)
Preu: gratuït
Públic: general

Embrossa't
Espectacle infantil de la companyia 'Addaura Teatre visual' a partir de l'imaginari visual i poètic de Joan Brossa.
Data: dissabte 29 i diumenge 30 d'abril
Horari: dissabte a les 18h i diumenge a les 12h
Lloc: Teatre Tantaratana (C/ de les Flors, 22. 08001, Barcelona)
Preu: 9€