Tallers i cursos

La formació és un aspecte clau de la Fundació. És per això que programem tallers per a adults d’una sola sessió o bé cursos de llarga durada. Aquestes activitats s’adapten a les necessitats específiques de cada grup. Alguns dels tallers i cursos que promovem són:

• “A la manera de Brossa”, una forma de descobrir i introduir-se en el procés creatiu del poeta.
  • “La poètica del paper”, centrat a explorar les possibilitats poètiques dels llibre d’artista.
  • “Videopoesia o poesia en moviment”, que se centra en l’exploració de nous mecanismes de creació poètica.
  • “Brossa. El poeta de la imatge”, dedicat de forma monogràfica al vessant visual de la creació brossiana.
  •  “TwitteraBrossa”, una aposta per crear poemes breus a Twitter a partir de tècniques brossianes.

També organitzem tallers adaptats per a públic infantil o familiar
  • "Mirem pel forat de la O", una manera divertida de crear poemes visuals amb la lletra O.
  • "Creem un plat personatge", dedicat a concebre un personatge en un plat i convertir-lo en un poema objecte.
  • "Juguem amb els llibres", centrat a dissenyar llibres visuals de temàtica brossiana.

***

Si voleu rebre més informació sobre algun dels tallers o cursos programats properament o bé voleu organitzar una activitat formativa o lúdica amb nosaltres, envieu un correu a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat.

Tallers i cursos
programats o en curs

No hi ha cap activitat programada properament.

Llibre d'artista