Itineraris

A través de les rutes literàries que duem a terme a la Fundació, podreu resseguir la petjada del poeta, descobrir els secrets amagats de la seva obra i mirar l’entorn amb una mirada diferent.

Poema urbà 'Bàrcino'

Actualment oferim sis itineraris diferents:

• "Dau al Brossa", per descobrir el context històric, artístic i cultural en què va viure el poeta.
  • "Del MACBA a La Seca", per explorar els racons més brossians de Barcelona.
  • "Música d'arpa", per introduir-se en les aficions de Brossa així com en el seu esperit més juganer.
  • "Aprendre a mirar", per aconseguir veure la realitat amb ulls brossians tot qüestionant el nostre entorn.
  • "A d'Autocar", per visitar els diferents projectes urbans que el poeta va desenvolupar a l'àrea metropolitana de Barcelona.

***

Si sou un grup de més de deu persones i voleu fer un d'aquests itineraris o bé us voleu inscriure a algun dels que tenim programats, envieu un correu electrònic a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat

C/ La Seca, 2. 08003, Barcelona > (+34) 934589994 > fundacio@fundaciojoanbrossa.cat