Amics

Amb la finalitat de fidelitzar aquells que aprecien l’obra de Joan Brossa i que segueixen les nostres activitats i novetats, hem creat els Amics de la Fundació Joan Brossa. A través d’aquesta iniciativa us oferim descomptes en els nostres productes i en les activitats que organitzem. També planifiquem sortides culturals, proporcionem ofertes i l’accés a diferents equipaments culturals i llibreries. A més, us fem arribar un butlletí electrònic mensual amb totes les nostres novetats.

Aquestes són les diferents categories d’Amic que us oferim:

1. Amic: 75€ a l'any
L'Amic és aquell que vol participar de les activitats de la Fundació i que vol contribuir simbòlicament amb l'entitat.

2. Amic col·laborador: 1.500€ a l'any

L’Amic col·laborador és aquell que creu en els projectes que desenvolupa la Fundació i vol donar suport a alguna de les seves iniciatives.

3. Amic protector: 3.000€ a l'any

L’Amic protector és aquell que vol mantenir un lligam permanent amb la Fundació, promoure l’organització d’esdeveniments i difondre'n el coneixement.

Poema visual, 1969

Subscripció

Si us voleu fer amics de la Fundació, només cal que empleneu el formulari següent:

Ben aviat rebreu el vostre carnet personalitzat!